Gå til hovedinnhold

Kommentarer


Under kommer lenker til kommentarer jeg har skrevet på andre sine blogger.
Bilderesultat for blogg
Bilde lånt fra: http://www.biljardforbundet.se/Blogg













Kommentar på blogginnlegg om: digital muntlig aktivitet i klasserommet, på bloggen https://nyeperspektivermw.blogspot.com/
https://nyeperspektivermw.blogspot.com/2019/02/digital-muntlig-aktivitet-i-klasserommet.html?showComment=1551537310999#c2582901441577325070 
Kommentar på blogginnlegg om: blogg som digitalt verktøy i norskfaget, på bloggen https://norsktonull.blogspot.com/
https://norsktonull.blogspot.com/2019/02/blogg-som-digitalt-verkty-i-norskfaget.html?showComment=1551538208549#c3482807120434001099
Kommentar på blogginnlegg om: digitale verktøy i klasserommet. Hva er vitsen?, på bloggen https://lektorsalvesen.home.blog/
https://lektorsalvesen.home.blog/2019/02/24/digitale-verktoy-i-klasserommet-hva-er-vitsen/comment-page-1/?unapproved=15&moderation-hash=edfedecef1fcf1607a8c21caf3dd585a#comment-15



Kommentarer

  1. Hej,
    Leder du efter et lovligt lån?
    Er du blevet afvist af dine banker?
    Du har brug for penge af den ene eller anden grund.
    Du er oprigtig og ærlig
    Du skal bruge et lån til at betale din gæld, regninger el
    gennemføre et projekt?
    Du har altid en mulighed.
    Mere bekymrende tilbyder vi lån fra €5.000,
    hurtig og pålidelig med en årlig rente på 3%. Vi er
    pålidelig
    Hvis du er interesseret, så tøv ikke med at kontakte os direkte.
    mail: marcdupon18@gmail.com

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Hurra for en digital skolehverdag!

Jeg er så heldig som jobber på Hvaler ungdomsskole. Denne lille ungdomsskolen ute i havgapet med ca 150 elever er en skole i tiden, i den digitale tiden. Som jeg skrev i presentasjonsinnlegget på bloggen er vi en heldigital skole. Alle elevene har en egen pc og vi bruker OneNote som kladdebøker i fagene. Hva er OneNote? På Microsoft sine nettsider kan man lese følgende "OneNote er din digitale notatblokk som du kan bruke til å ta vare på og organisere alt i livet ditt, på tvers av flere enheter. Skrible ned ideene dine, hold oversikt over forelesnings- og møtenotater, klipp ut fra nettet, eller lag en gjøremålsliste. Du kan til og med tegne og skissere ideene dine. " I videoen under kan dere se et intervju av en kollega, Fabian, og meg selv som forteller om OneNote klassenotatbok i praksis.   Altså har alle fagene på skolen hver sin OneNote klassenotatbok som er delt med alle elevene på trinnet og lærerne. I denne klassenotatboka har vi fire hovedområder; bare for

Hvem er jeg?

Nå er det gjort! Jeg har opprettet en blogg. For jeg må jo innrømme at tanken om å starte en blogg har streifet meg flere ganger. Selv leser jeg flere blogger hver uke, og har tenkt at det må være et fint sted for å få utløp for tanker eller andre sider ved seg selv.  Jeg heter Cathrine, er 32 år og jobber som lærer ved Hvaler ungdomsskole . Foto: privat. I år er jeg kontaktlærer på 8.trinn og underviser i fagene norsk, samfunnsfag, naturfag og i valgfaget innsats for andre. Hvaler ungdomsskole er en heldigital skole der alle elevene har sin egen pc. Elevene bruker ikke kladdebøker, men One-Note og alt av fagsider og vurderinger leveres og skrives digitalt. Som fagperson er jeg opptatt av læring. Hvordan kan elevene mine lære seg stoffet best mulig? Hva må jeg gjøre for at dem skal lære seg kompetansemålene? For to år siden studerte jeg Norsk i mediesamfunnet ved NTNU, og dette ga virkelig mersmak. Interessant fagstoff, dyktige forelesere og så mye å lære. Når jeg nå